קצת מדבריה של מנכ"לית נשי חרות באירוע ההוקרה לעובדות הארגון בתיאטרון הבימה


"אני רוצה לספר לכם מה אנחנו באמת עושים: במעונות נשי חרות נמצאים זה לצד זה ילדים מבתים מבוססים וחזקים וילדים מבתים קשים מאוד, ואנחנו שם כדי להכיל את כולם, לקבל את כולם! ולתת להם מענה, לא רק באוכל ובבייביסיטר, אלא בשינוי החיים שלהם
"ואני חייבת להוסיף עוד משהו בנימה אישית, מעונות יש הרבה וסביר להניח שאם לא היינו נמצאים במקומות האלה, היו נמצאים פתרונות אחרים לילדים האלה. אבל מה שאף פתרון לא היה נותן זה הלב – הלב שלנו שם עם הילדים האלה. אני מדברת על גמלאיות, נשים בנות 70 פלוס שמגיעות מדי יום להתנדב באותם מעונות בהן עבדו, רק כי הן מרגישות את השליחות, אני מדברת על מנהלות שנסעו מדי יום מקרית מלאכי לראש העין כי נפתח מעון חדש ולא היה מי שיפעיל אותו.
ואני מדברת על מאות מטפלות שעושות הכל, נותנות את הלב והנשמה כדי שהילדים האלה יקבלו את מה שמגיע להם, לפעמים בתנאים בלתי אפשריים.
"רבותי, הלב שלנו שם עם הילדים האלה, הידיים שלנו מלאות באהבה, ויש לנו סבלנות והמון כוח לתת, אבל כל זה לא יכול להתקיים בלעדיכם, אתם שנותנים ביד רחבה, שתורמים, שמסייעים לנו להתקיים כלכלית. אתם המנוע, אתם הכוח, הזכות הזו היא כולה שלכם, ואנחנו פה כדי להגיד לכם תודה ולאחל לכם שתמשיכו לתרום, לחזק ולתמוך ביד רחבה במוסד הנפלא הזה שנקרא נשי חרות"

עדכונים נוספים

דילוג לתוכן