ארגוני מעונות היום: לא נוכל לפתוח את השנה אם המדינה לא תתעשת


כל ההתחייבויות לשיפור שכר המחנכות-מטפלות לא קוימו, מצוקת כוח האדם קשה. הארגונים מתנגדים בתוקף להטלת כלל הנטל על ההורים וקוראים לשר האוצר – נבוא בכל שעה, קח אחריות! 

ארגוני מעונות היום, ונשי חרות ביניהם, הודיעו במסיבת עיתונאים מיוחדת כי לא יוכלו לפתוח את שנת הלימודים הקרובה אם הממשלה לא תתעשת מיד.

כל ההבטחות וההתחייבויות הממשלתיות שניתנו לארגונים בשנה האחרונה, ובכלל, להעלות את שכר המחנכות-מטפלות לא קוימו. הענף כולו סובל ממצוקת כוח אדם קשה מאוד, שמביאה לסגירת כיתות ומעונות, ומקשה על פעולה תקינה בכל הארגונים. במקום להעלות את שכר המטפלות באופן ראוי, מכובד ומכבד, החליטה ועדת המחירים להעלות באופן חד את תשלומי ההורים.

החלטת הועדה מפקירה את ההורים ומפקירה את המטפלות, לא נסכים לכך! לא ניתן יד להטלת כלל העלויות על ההורים. חינוך לגיל הרך אינו מותרות, ההפך. המדינה חייבת להשתתף.

"הממשלה צריכה להכניס את היד לכיס, והבטחות של שלוש שנים, בטח מהשנה האחרונה, הגיע הזמן לקיימן ולהציל את החינוך לגיל הרך בישראל", אמרה במסיבת העיתונאים מנכ"לית נשי חרות יעל שמרגד.

*** כלל הארגונים קוראים: שר האוצר, מר אביגדור ליברמן, קח אחריות! נבוא בכל שעה, נעשה הכל כדי לפתוח את שנת הלימודים, היה אתה המבוגר האחראי! ***

עדכונים נוספים

דילוג לתוכן