אתר אינטרנט חדש לארגון נשי חרות

אפריל 2021 – שמחות וגאות להשיק את אתר האינטרנט החדש והעדכני של נשי חרות בישראל. השקענו הרבה אנרגיה חיובית באתר, כדי שישקף דרך המרשתת את הרוח המיוחדת של הארגון שלנו – משפחתית, חמה ואוהבת אדם וילדים. לא סתם אחיות ואחים חוזרים אלינו אחרי אחיות ואחים גדולים יותר, שהתחנכו אצלנו לפניהם, וגם הורים שגדלו במעונותינו שבים אליהם אחרי שנים עם ילדיהם שלהם.  

באתר תמצאו באופן מקיף ונגיש את כל המידע הדרוש על הארגון שלנו, ובכלל זאת – אודות ורקע היסטורי, תפיסה חינוכית, סדר היום במעונות, באלו מעגלים וכיצד מתבצע הפיקוח ההדוק והשוטף על המעונות, הפריסה הגיאוגרפית המלאה שלנו מצפון עד דרום, תזונה, תכניות מיוחדות שנכללות בתכנית הלימודית, תמונות מכל אחד מהמעונות, אופן הרישום ופרטי קשר לכל מעון ומעון ולמשרד הארגון.

בקיצור, הכנו כאן כל מה שנחוץ לכם כדי להתרשם מרחוק, בכמה קליקים. ואחרי שתגמרו לגלוש, יישאר לכם רק לבוא למעון באזורכם, להשלים את ההתרשמות מקרוב ובאופן בלתי אמצעי.

האתר הוא שלכם, ההורים קודם כל, ובשבילכם. נשמח לתגובות, להערות, להצעות לשיפור ולשאלות. פנו אלינו בכל עניין שהוא דרך "צרו קשר", מבטיחות לחזור בהקדם לכל פנייה. ניתן כמובן גם להתקשר ישירות למשרדי הארגון במספרים המצורפים כאן או לפנות דרך מנהלות המעונות.    

אם אתן וגם אתם מחפשים עבודה במעונותינו – בניהול, בטיפול בילדים, בבישול ובמשרות נוספות לעתים – הציצו תדיר בדף הדרושות והדרושים שלנו. נשמח לפניות מתאימות.

אחרון חביב, לא בחשיבותו – הדף שלנו לתורמים, בשלוש שפות – עברית, אנגלית וצרפתית, מופיע באתר במיקום בולט. התרומות שלכם רצויות וחשובות לנו מאוד, כדי שנשאף תמיד להדביק את הפער בין הצרכים והאתגרים לבין התקציב השוטף, המוגבל מעצם היותנו רשת מפוקחת ומסובסדת. כנסו לדף והתרשמו בעצמכם.

מעונותינו פתוחים לרווחה לכל הורי וילדי ישראל. שמחים לארח אתכם כאן באתר החדש, ונשמח עוד יותר לראותכם משתלבים במעונותינו.

עדכונים נוספים

דילוג לתוכן